helgen

Publicerad 2014-12-10 12:12:18 i Allmänt,




I fredags bar det av till Göteborg och Draken där vi hade en hel show framför oss med två av mina favoritpersoner i världen, Alex & Sigge. Hade så höga förhoppningar och förväntningar, och jag blev inte direkt besviken om man säger så. Det var så bra! Skrattade mig nästan igenom hela showen samtidigt som man fick sig en tankeställare. Drog en hamburgare efter och sedan åkte vi hem till Gustafs syster och kollade resultatet av Idolfinalen innan vi gick och la oss.

Lördagförmiddag satte vi oss på tåget till Stockholm. Checkade in på det finaste hotellet jag någonsin bott på. Njöt av varje sekund. Duschade och gjorde i ordning oss lite innan vi gick ut och åt middag.

Söndagen innehöll julklappsshopping och hockey. En perfekt söndag och en perfekt helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela